::how you choose to express yourself::its all your own and i can tell it comes naturally::

Saturday, June 18, 2011

uum..AGAIN wat hal..

assalamualaikum.w.b.t

hai..ok nk ckp sikit je..sebab hati dah bau sangit n esok ade exam..uum again wat hal untuk masalah progresing maklumat nk bukak result...what kind of bullshit with dis problem??..seriyes masalah nie sejak aku sem 1 lg..xbuleyh bukak n yg ni lg best dah bukak tp result still sem lepas punye even tarikh dah bukak..so masalah?????...ok.maybe sy bute IT or so watever untuk nk faham masalah sistem maklumat kat uum ni...BUT...yg sy tahu..UUM have satu organisasi yg memg menguruskan hal2 sistem teknologi kat sini..YES,,uum adelah sebuah Universiti Pengurusan yg terbaik..sbb care pengurusan die memg tip top...tp y untuk masalah nie, nape x uruskan n selenggara dengan baik???...camon guys...sekarang teknologi dah sgt maju kan..plis la belaja untuk memasuk kn cara teknologi luar like US sistem yg dah sgt2 power kn rase nye skunk...bende ni wat sume org stress okeyh...dengan adunan perasaan ingin tahu yg membuak2 di tambah menunggu sesuatu yg xpasti, membuat kn seseorang itu menggunakan half dr tenage dye untuk sesuatu bende yg sia-sia...see..untuk skunk nie, aku dah rase penat sebb bukak "portal uum" berulang2 kali..grrr..tensen!...so skunk nie siyes sgt berharap keputusan aku sgt memberagsangkn..dugaan untuk sem ini adelah sungguh dasat!..even boleyh handle...tp aku rase aku seperti mempunyai 12 orang anak yg super agresif..ha!?..korang hade????...smapai tido pon aku rase 'eh bile aku tido'...ha..kronik kn...seb bek x mengalir air liur kat tempat yg sepatut nye..agaga!...k la..sekian

p/s:semoge paper esok aku dapat A+..aminnnn!!

No comments:

Post a Comment