::how you choose to express yourself::its all your own and i can tell it comes naturally::

Tuesday, August 10, 2010

selamat berpuase!!!!

oyeahhhhh...ramadhan dtg lagi...rase teruje sebb berazam taon nie punye cuti puase nak abiskn cepat2...xmo mcm taon ini yg aku abiskn ganti 2 hari be4 ramadhan..(di sini menunjukkn aku sgt yakin akan "ponteng" puase agi..haks)..huduh kn perangai..sesak nafas nk ganti pose byk2...mcm org beranak ank kembar je..padahal seorg anak pon tiade..haks..apekah aku merepek nieh...

actually feel sad skit sebb xdpt nk sahur n buke pose ngn family..huhu..sebenanye da lame kot aku xwat actvt nieh..even kalu ngn family pon aku jenis pemalas bgun sahur..pk kan bende tu sunat bru sy bgun..dulu time kat mahat jgn harap la aku bgun...junior or senior kejut smpai nk patah katil aku wat xtau..haha..jaat x sy..uhuuu~tp puas jugak la sebb last week dpt balik kmpung even aku rase tym aku kat kampung tu ckup2 24 hours....siyes penat sebb aku syg giler nk gune mase aku untuk tido..hehe...last2 smpai uum awal pon aku xgi class sebb ganti tido..hihikss...(so bad habit nina)..

emm..sebenarnye aku mengharapkan ketenangan yg full untuk ramadhan kali nie..my heart not feeling well sejak 2 mgu lalu..mimpi yg bukan2 sgt banyak..kpale aku akan jadik panas bile aku berfikir dengan byk..kekdang samapi pg aku akan tido2 ayam sebb aku xmo mimpi bende2 mrepek...dun know wat hapen...terase mcm ade beban kat atas pale n hati...im not really know what i want...d dugaan come 2 me n dun know how to solve it..n d important thing i dun know what it all about..mcm giler kn???...love?study?family?money?frenszz?..honestly dun know..so i think d solving pling tepat adelah mendekatkn diri kat tuhan...harap sgt dpt buat sume amalan in ramadan...hope giler i have better heart when d aidilfitri come nanti...xmo ade sumting tersembunyi kat hati..yes i accept ini ujian tuhan..thnxs GOD..i love u too..=)

sempena bulan mulie nie salam ramdhan almubarak aku ucap kat sume rakyat Malaysia...syukur sgt d peace have in Malaysian...terase selamat je jalan kat mane2 kat malaysia nieh..semoge ramadhan membawe seribu erti n keberkatan dlm hidup kite..aminnn~

No comments:

Post a Comment