::how you choose to express yourself::its all your own and i can tell it comes naturally::

Thursday, May 27, 2010

sedeyh..sedeyh..sedeyh..


salam pembuke bicare...di sini ingin ku coret kn kesedihan ku pabila menerima berita yang tidak dapat aku terima daripada seseorang yang bernama lelaki..cerita yang disampaikan membuat kn ati ku rase tertipu...hati ku sakit..tp apekah yang mampu diriku lakukan...kadang kala aku berfikir kenapa diriku mempunyai teman seperti mu...adakah dose ku di masa lalu membuat kn diriku di landa kesedihan ini...kesedihan yng kadang kala membuat kn diriku ingin membuang jauh dirimu....tetapi memikirkan dirimu memerlukan diriku membuat aku kembali ke alam nyata...tiada guna aku membuang jika kesedihan yang ada akan bertambah menjadi setinggi gunung everest...kesedihan dr raut wajah mu membuat kn aku menangis di dalam hati...tangisan ibumu membuatkn jiwe ku tersentuh...aku sayang padamu dan aku cinta ibumu...itula kata-kata yang tidak pernah aku ungkapkan padamu kerana aku mengerti kamu memahamiku...kepada dirimu aku berharap perubahan yang besar berlaku keatas dirimu...masalah yg dirimu crite kn sudah cukup membuktikan kuase tuhan itu tiada bandingan nya...diriku juga manusia biase..yang tidak lari dr membuat kesilapan...sekali lagi..berubah la...aku sayang padamu.. <3

2 comments: