::how you choose to express yourself::its all your own and i can tell it comes naturally::

Sunday, April 4, 2010

about ME

nak cite pasal diri aku jap..name nina syafina bt ihksan...name ni aku xingt sape bg..mamy aku kot..xpon atok solihan...entah aku da lupe..xpon mamy aku yg bg atok solihan yang bg maksud name aku..nina syafina bermaksud sebuah kapal dagang yang
besar dan hebat berlayar di lautan yang luas..cewah..tp pas aku blaja
arab tym f1 hingge f5 yg aku tau safina mean sampan..huhuksss...apekah punye name ini..ustad aku dulu pena ckp mesti mak bapak aku nk aku jadik artis sbb tu bg aku name nie..huha..lawak2..xpe2 yang penting sedap n sweet mcm empunye diri..fewit..kui..aku lahir 9 november 1989..mesti tym cuti..so kengkwan aku selalu selamat dr membelikn aku adiah..xpe2..its ok..kalu korang bg aku pon xde duit nk membalas jasa2 korang tuh..skunk aku study kat UUM @ Universiti Utara Malaysia..BBA (log n trans)..bm die ijazah sarjana muda pengurusan perniagaan logistik dan pengangkutan..panjang x name kos aku..hehe..aku pon xsuke kalu org tanye ape kos aku..jenuh nk menyebut..pastu kalu aku sebut pendek punye mesti xpham..so pasnie jgn tnye agi la eh..penat nk jawab..da la lame aku kene stay kat sinie..4 taon..kalu beranak da bole 4 org da..aish..lame sungguh..xpe2..demi mase depan ku yang tercinte..lautan merah sanggupki renangi..hee~~..asal batu pahat johor..ade 2 hometown aku..senggarang n rengit..jemput2 la dtg rumah k..name ayah aku IHKSAN BIN TASLIMAN..n mumy aku SITI ZAITON BT PARDI..adik beradek ade 5 orag..aku anak sulung dan sorang je gurl..yg len sume jantan..KHAIRUL IZWAN BIN IHKSAN, KHAIRUL HAZIQ BIN IHKSAN, KHAIRUL HAIQAL dan KHAIRUL DANIEL EQMAL..so memg selalu aku yg kene buli even aku adelah KAKAK..diorang tu dulik hape aku akak dye ke hape janji diorg puas nk kerjekan aku..xpe2..sok da tue2 jgn arap aku nk tolong korang..ade PAHAM!!..
pe lg eak nk cite~~..perangai aku??..em entah..ade yg ckp best,epy go lucky,mulut longkang,susa di fahami,kuat jalan (ayah pena ckp aku melampau kalu jaln..cuti 9 hari kuo nye 10 hari..haha..),kuat tido,kuat menjerit(kat adik2 aku jela),baik ati(cewah..ni org ckp ea),syg kawan lebey,gedik kit,boros,miskin dan sebagainye..aku pon xtau..pk la sendri..ade yg ckp aku perampas pon ade..aku rampas ape pon aku xtau..nk kate aku ade bf xde pulak..alahai~..dan lastly nk gtaw umoda 21 taon nie..adoi..xsuke sebb da puluh2..mcm da sgt tue..huhu..k la..tu jek..chow~~(^-^)

dari mata
turun ke hati

nyamuk

4 comments:

  1. pengurusan perniagaan logistik dan PENGANGKUTAN?sesuai la dengan name anda,wahai cik sampan.keh keh keh

    ReplyDelete
  2. mysara::oh jeles keh...hee~
    just syukur wut u get..=))

    ReplyDelete
  3. minam::oh2...mulut kamu same cam sy kn..haha..
    ok2..i acept it..(terpakse menerime cus memg da tu mkne dye)..=P

    ReplyDelete